07138220956 - 021382209563
حـتــی ایام تعطیل - 8 صبح الی 20
اتو-مو-رمینگتون

اتو مو رمینگتون

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش و بهداشتی لیمونا ،فروش انواع حالت دهنده های مو و اتو مو با کیفیت رمینگتون در جشنواره فروش ویژه 

لوازم آرایشی لیمونا

اتو مو رمینگتون در فروشگاه لیمونا

پیشنهاد ویژه برای تو

محصولات پیشنهادی

خرید اتو مو رمینگتون

آیا اتو مو رمینگتون خوب است؟ اگر قصد خرید اتو مو  مناسب از برند معروف و مورد اعتماد رمینگتون را دارید، توصیه می شود این مقاله را تا انتها مطالعه کنید در این مقاله به مزایا، معایب، ویژگی ها و قابلیت های اتو رمینگتون پرداخته شده است.یکی از رایج ترین و محبوب ترین وسایل برقی شخصی است که می توان از آن برای صاف کردن، حالت دادن، فر کردن مو استفاده کرد.برند رمینگتون یکی از محبوب ترین و قابل اعتماد ترین برند ها در زمینه مد، لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی شخصی است که محصولات متنوعی را تولید و توزیع می کند اتو مو یکی از بهترین محصولات از این دست است که مشتریان آن را در انواع و مدل های مختلف پیدا می کنند.

مهم ترین نکته برای خرید اتو مو رمینگتون

همانطور که گفته شد اتو مو رمینگتون یکی از مهم ترین و پرکاربردترین وسایل برقی است که افراد برای صاف کردن مو های خود از آن استفاده می کنند.هنگام خرید این اتو باید به نکات و جزئیات مختلفی توجه کرد مدت زمان گارانتی،قیمت این محصول ، مشخصات و عملکرد این اتو مو ، تکنولوژی مورد استفاده در اتو مو، نوع طراحی اتو مو، جنس و نوع صفحه، دما و غیره نکات مهمی هستند که باید به آن ها توجه کرد.

مهم ترین نکته برای خرید اتو مو رمینگتون |لیمونا

آیا اتو مو رمینگتون خوب است بخریم؟

همانطور که گفته شد امروزه برند های زیادی در سراسر دنیا انواع لوازم برقی شخصی را تولید کرده و در مدل های مختلف در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.برند رمینگتون یکی از برند های با سابقه است و امروزه به عنوان یکی از معتبرترین و محبوب ترین برند های تولید کننده لوازم آرایشی برقی شناخته می شود از جمله دلایلی که خرید این محصول را منطقی می کند، در موارد زیر به آن اشاره خواهد شد.

تنوع زیاد در مدل ها و محصولات

رمینگتون در سال های اخیر همواره سعی کرده است تا انواع مختلفی را تولید کند و ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی به آن ها بدهد تا هر آرایشگری بتواند از آن ها استفاده کند.اتو مو کراتین رمینگتون مدل s8540، اتو مو رمینگتون کراتینه رمینگتون مدل s8590، اتو مو رمینگتون کراتینه رمینگتون مدل S9100، مدل صاف کننده مو S9100، مدل اتو مو رمینگتون S9600 از رایج ترین مدل های اتو مو رمینگتون می باشد.مدل های S8500 و غیره از مهم ترین و پرطرفدارترین مدل های اتو رمینگتون هستند که هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند و قابل استفاده برای انواع مو هستند.

معرفی بهترین مدل های اتو مو رمینگتون

اتو مو رمینگتون کراتینه

کراتین در واقع یک پروتئین است که به طور طبیعی در مو های انسان وجود دارد. در درمان کراتین یا کراتین تراپی ،برای صاف کردن موهای شما به مدت طولانی مثلا ۲ تا ۶ ماه از محصولات حاوی مواد کراتین استفاده میشود که پس از قرار دادن این مواد بر سطح موها با استفاده از حرارت و گرمای زیاد یک اتو مو حرفه ای مناسب کراتینه کاری میکند تا این مواد کاملا جذب موهای شما شود.برای داشتن بهترین نتیجه انتخاب اتو مو مناسب و حرفه ای بسیار مهم است.اتو مو رمینگتون یکی از برندهایی است که مدل های مناسب کراتینه را با کیفیت بالا ارائه میدهد.این مدل ها دارای صفحات سرامیکی با با امکان توزیع یکنواخت حرارت،صفحه دیجیتال نمایش دما،سیم بلند با قابلیت چرخش،نگهداری گرما برای مدت بیشتر و استفاده از تکنولوژی هوشمند دما برای کمترین آسیب به موهای شما می باشد.

اتو مو رمینگتون s9100

اتو مو رمینگتون مدل s9100 با داشتن صفحات سرامیکی و طراحی خاص خود موجب میشود موها بدون کمترین اصطکاک و به نرمی و با کمترین آسیب فیزیکی بر روی صفحات سرامیکی بسیار لیز دستگاه سر بخورند.این محصول در ۹ درجه دمایی بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد قابل تنظیم است.این محصول در پایین ترین دما هم قابلیت صاف کردن مو ها را دارد و ۵ برابر نسبت به اتو موهای سرامیکی معمولی موها را نرم میکند.این مدل مجهز به تکنولوژی گرما دهی هوشمند OPT است که گرما را به صورت هدفمند به قسمت هایی که بیشترین نیاز را دارند می رساند.با تنظیمات PRO+ این امکان را به دستگاه میدهید تا دما را به ۱۸۰ درجه سانتیگراد برساند تا بر اثر حرارت زیاد موها آسیب نبیند.البته این دستگاه قابلیت تنظیم دما به صورت دستی را هم دارد.این مدل با توجه با طراحی و کیفیت بالا یکی از محبوب ترین مدل های رمینگتون است که مورد توجه خانم ها و سالن های زیبایی زیادی قرار گرفته است.این دستگاه با رنگ لوکس و شیک صورتی صدفی و با رویه های رزگلد طراحی شده و کارکردش هم همچون ظاهرش حرفه ای است.

اتو مو رمینگتون s8540

این مدل تنها اتو مو مخصوص کراتین رمینگتون است. این اتو صفحات سرامیکی با روکش کراتین پلاس و روغن بادام دارد که صافی بهتر و با دوام تر با آسیب کمتر به مو ها را به همراه دارد.سرامیک عایق الکتریسیته و مقاوم در برابر گرماست به همین دلیل میزان انتقال الکتریسیته به مو و ایجاد خطر به هنگام استفاده از اتو مو را کاهش میدهد.کفه سرامیکی به دلیل مقاومتی که در برابر حرارت دارند دیرتر فرسوده میشوند و عمر بالاتری دارند.اتو مو رمینگتون s8540 قابلیت تنظیم دما از ۱۵۰ تا ۲۳۰ درجه سانتیگراد در ۵ حالت مختلف را داراست و همچنین دارای سیستم تقویت توربو و خاموشی خودکار میباشد.این اتو مو قابلیت گرمایش سریع دارد که تنها پس از ۱۵ ثانیه به حداکثر حرارت مطلوب رسیده و آماده استفاده میباشد.همچنین این مدل مجهز به کلید قفل دماست تا از داغ شدن بیش از حد اتو جلوگیری کند.از دیگر ویژگی های این مدل قابلیت تنظیم دما با صفحه دیجیتال نمایشگر است که می توان دما های مختلفی برای صاف کردن موهای خشک، مرطوب ، حالت دار و فر و همچنین کار با مواد کراتین در نظر گرفت.

اتو مو رمینگتون s8598

اتو مو هوشمند محافظ کراتین رمینگتون مدل s8598 انتخابی ایده آل برای محافظت بیشتر از  مو ها و تقویت و براق کردن آنهاست. این مدل با قابلیت اندازه گیری میزان رطوبت موجود در بین فلس های ریز روی مو حرارت مناسب با آن را تطبیق داده و از آسیب دیدن مو ها جلوگیری میکند.این مدل با تکنولوژی حسگرهای محافظت در برابر گرما به طور مداوم رطوبت تار مو ها را اندازه گیری میکند و درجه حرارت خود را با میزان رطوبت مو تعدیل و تنظیم می نماید.این دستگاه تا ۳ برابر بیشتر از یک صاف کننده سرامیکی معمولی از مو ها محافظت میکند.طول صفحات این اتو ۱۱۰ میلیمتر است و سریع تر میتوان مو ها را صاف کرد همچنین دارای سیم به طول ۳ متر و با قابلیت چرخش می باشد که کارکرد آن را تسهیل میکند.این مدل مجهز به صفحه نمایشگر دیجیتال،سیستم ایمنی قفل دما،حالت توربو،خاموشی خودکار،قفل صفحات،گرم شدن سریع می باشد.

جدول مشخصات اتو مو رمینگتون

کشور سازنده برند آمریکا
برند رمینگتون
جنس صفحه سرامیک
قابلیت تنظیم دما دارد
صفحه نمایشگر دارد
مناسب مصارف خانگی و حرفه ای
مزیت تا ۵ درصد محافظت بیشتر از مو

کیفیت ساخت اتو موهای رمینگتون

یکی از مهم ترین ویژگی های اتو مو رمینگتون کیفیت ساخت بالای آن هاست این اتو ها معمولا از با کیفیت ترین مواد ساخته می شوند جنس و نوع صفحه اتو سرامیک پیشرفته است و برای هر نوع مویی قابل استفاده است هر کدام از این اتو ها ویژگی ها و توانایی های خاصی دارند این اتو ها معمولا گارانتی طولانی تری دارند.علاوه بر خوش حالت نمودن موها یکی از راه های جلوگیری از ریزش مو خرید و استفاده از محصولات با کیفیت است.

مهم ترین فناوری های اتو مو رمینگتون

امروزه در اتو مو رمینگتون از تکنولوژی های مختلفی استفاده می شود که هر کدام می توانند جذابیت های خاص خود را داشته باشند.در اتو مو رمینگتون فناوری سرامیک، فناوری یون منفی، فناوری کراتینه، فناوری تورمالین، فناوری گرمایش سریع و غیره وجود دارد که هر یک از این فناوری های مدرن را می توان برای انواع مو ها اعمال کرد بنابراین فناوری به کار رفته در اتو مو رمینگتون خوب است.

مهم ترین فناوری های اتو رمینگتون |لیمونا

ویژگی های کلیدی اتو مو رمینگتون

اگرچه هر مدل از اتو مو رمینگتون ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فرد خود را دارد، اما به طور کلی صفحات اتو دارای انواع، مواد، تنظیمات دما و ویژگی های محبوبی مانند سیستم های خاموش کننده خودکار هستند ، سیستم قفل ایمنی دما، تکنولوژی تولید یون منفی، طراحی ارگونومیک، صفحه گردان که در اکثر مدل های این برند به چشم می خورد نشان از کیفیت بالای ساخت دارد پس قطعا می گوییم اتو مو رمینگتون خوب هستند و می توانید به آن ها اعتماد کنید.

اتو مو رمینگتون اصل

نکاتی وجود دارند که می توانند به شما در تشخیص اصالت یک اتو مو ریمینگتون کمک کنند ریمینگتون بر روی محصولات اصلی خود شماره مدل، سریال نامبر و کد تولید را برجسته می‌کند. بنابراین، بررسی کنید که آیا این اطلاعات بر روی اتو مو شما موجود و سازگار است یا خیر.محصولات اصلی ریمینگتون با استفاده از مواد با کیفیت بالا و کارآمد ساخته می‌شوند.خرید از فروشگاه‌ها یا وبسایت‌های معتبر و قابل اعتماد، مخصوصاً فروشگاه‌هایی که با ریمینگتون همکاری دارند، احتمالاً به شما در تهیه یک اتومو ریمینگتون اصلی کمک خواهد کرد.توجه کنید که اگر قیمت اتو مو به طور قابل توجهی پایینتر از رقم بازار است، احتمال اینکه محصول تقلبی یا جعلی باشد، بالاست. خرید فر مو ، اتو مو ، برس حرارتی و ... از دسته محصولات حالت دهنده های مو هستند که با استفاده از آنها بدون نیاز به مراجعه به سالنهای زیبایی میتوان انواع موها را حالت دهی کرد.

تشخیص اصل بودن اتو مو رمینگتون

در خرید اتو مو رمینگتون بهترین نکته برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن کیفیت محصول است.این اتو با آهن مسطح یک اینچی و برخورداری از تکنولوژی حرارتی پیشرفته قابلیت تنظیم حرارت هوشمند و جلوگیری از آسیب رساندن به موها را داراست.صفحات اتو مو رمینگتون از نوع شناور هستند و روکش سرامیکی دارند.توجه داشته باشید که وقتی صحبت از تشخیص اتو مو ریمنگتون میشود منظور تولید چین این محصول نیست بلکه محصولاتی که در داخل کشور مونتاژ شده و با نام رمینگتون به فروش میرسد مد نظر است.

قیمت اتو مو رمینگتون

اتو مو رمینگتون تلفیقی از طراحی خلاقانه،فناوری و مهندسی هستند.محصولات این برند از ظاهری زیبا و کیفیت و دوام بالا برخوردارند.رمینگتون جهت مراقبت و حفظ سلامت پوست و مو ،اتو و حالت دهنده های مو در مدل ها و طرح های مختلف تولید میکند.قیمت این محصولات مناسب است و با خرید اتو مو رمینگتون تا چندین سال از داشتن یک اتو مو با کیفیت اطمینان حاصل کنید و از هزینه های اضافی سالن های آرایشی خلاص شوید.

سوالات متداول

برند رمینگتون از جمله برند هایی است که قدمت و سابقه بسیاری دارد.چرا که به تولید محصولاتی با کیفیت ساخت بالا و پیشرفته ترین فناوری روز دنیا پرداخته است.

این موضوع بستگی به کارایی شما دارد. هر برند و هر محصولی ویژگی های خاص خود را دارد.در نهایت می‌توان گفت هر دو برند محصولاتی با کیفیت و کارآمد تولید می‌کنند.

برند رمینگتون یکی از بهترین برند های کشور آمریکا است. این شرکت در حوزه تولید انواع محصولات آرایشی برقی مانند سشوار، اتو مو، ریش تراش، و برس های حرارتی فعالیت دارد.
درحال حاضر این شرکت برای کاهش هزینه های خود تولید محصولات را در کشور چین تحت نظارت متخصصین آمریکایی انجام می‌دهد.

کلام اخر

اتو مو رمینگتون امروزه جزو محبوب ترین و پرفروش ترین اتو های موجود در بازار هستند و کاربرد های مختلفی دارند بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا اتوی رمینگتون خوب است یا خیر، باید به این نتیجه برسیم که این اتو ها دارای مزیت های مختلفی از جمله تنوع و تعداد مدل، کیفیت ساخت بالا، ویژگی ها و قابلیت های کاربردی، فناوری های روز و هستند برای خرید بهترین مو رمینگتون می توانید به سایت مجموعه لیمونا مراجعه کنید و در اسرع وقت خرید لوازم آرایشی مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه کنید.توجه داشته باشید که لیمونا علاوه بر فروش حضوری به فروش آنلاین در سراسر کشور و صادرات به کشور های همسایه نیز می پردازد مهندسان و کارشناسان مجرب و حرفه ای شاغل در این مجموعه بازخورد دقیقی را در خصوص اطلاعات محصول به مشتریان ارائه می دهند.

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

0 مورد سبد خرید