07138220956 - 021382209563
حـتــی ایام تعطیل - 8 صبح الی 20

آموزش گام به گام ۳ مدل آرایش فانتزی

آموزش گام به گام ۳ مدل آرایش فانتزی که شامل آرایش فانتزی برای جشن و میهمانی های رسمی، آرایش فانتزی برای دور همی های دوستانه و آرایش فانتزی برای عروسی است، ارائه خواهد شد. به این ترتیب کسانی که این سبک آرایشی را دوست دارند، برای فراگیری روش های مختلف آرایش فانتزی می توانند از مطالب ارائه شده کمال استفاده را ببرند.

آرایش برای خانم ها از اهمیت بالایی برخوردار است.و با خرید لوازم آرایشی اصل تلاش می‌کنند، ظاهری زیباتر و جذاب تر داشته باشد. اگر مراحل انجام آرایش به درستی صورت نگیرد، نه تنها چهره خانم‌ ها زیبا و جذاب نمی ‌شود، بلکه زیبایی طبیعی خود را نیز از دست می دهد. به همین دلیل کسانی که آرایش کردن را دوست دارند و داشتن ظاهری مرتب و آراسته برای آن ها مهم است، همواره باید با روش ‌های مختلف آرایش آشنا باشند.

آرایش فانتزی چیست؟- لیمونا

آرایش فانتزی چیست؟

آموزش گام به گام ۳ مدل آرایش فانتزی اصول و قواعد خاص خود را دارد. اما قبل از شروع مراحل آموزش لازم است با این سبک آرایش بیشتر آشنا شد.

آرایش فانتزی یکی از سبک های پرطرفدار و جذاب است که علاوه بر حوزه زیبایی در فیلم‌ های سینمایی و تلویزیونی و همچنین در هنرهای نمایشی، برای ترسیم ظاهری متناسب با شخصیت های فیلم استفاده می شود. به عبارت دیگر آرایش فانتزی بیش از آن که جنبه زیبایی و آراستگی داشته باشد، برای بیان شخصیت های مختلف در فیلم های سینمایی و نمایشنامه های تئاتر کارایی دارد.

معمولاً برای آرایش فانتزی از اشکال با نمک و فانتزی با عروسکی استفاده می شود. همچنین گاهی اوقات آرایش به نحوی انجام می شود که فرد چهره ای ترسناک به خود می گیرد. به این ترتیب می ‌توان گفت آرایش فانتزی برخلاف دیگر سبک های آرایشی که فقط در سالن های زیبایی انجام می شود، نوعی هنر است که برخی از آرتیست های سینمایی از طریق آن کسب درآمد می کنند. افراد زیادی هستند که آرایش به سبک فانتزی را دوست دارند و با این سبک آرایش در میهمانی ها و جشن ها حضور پیدا می کنند.

لازم به ذکر است آرایش فانتزی به عنوان آرایش عروسکی نیز خوانده می ‌شود. این سبک آرایشی به دلیل استفاده از طرح و رنگ های عروسکی و فانتزی متنوع در بین کودکان نیز محبوبیت زیادی دارد.

در آرایش فانتزی به راحتی می‌توان شکلک های عروسکی را روی چهره پیاده کرد. در نتیجه چهره به شکل محسوسی تغییر می کند. به همین دلیل این سبک آرایش اغلب برای کسانی که قصد حضور در مهمانی های ویژه دارند مورد توجه است. در ادامه به آموزش گام به گام ۳ مدل آرایش فانتزی خواهیم پرداخت.

آموزش مراحل آرایش فانتزی برای جشن و میهمانی

آرایش فانتزی برای جشن و میهمانی قاعده خاص خود را دارد و صرفا کسانی که قصد شرکت در جشن به خصوصی را داشته باشند به سراغ این سبک می روند. یکی از جشن های معروفی که تقریبا همه شرکت کنندگان حاضر در آن دارای آرایش عروسکی فانتزی هستند، جشن های هالوین است. به عبارت دیگر شرکت کنندگان جشن‌ های هالوین از طریق آرایش فانتزی عروسکی چهره خود را به نماد های ترسناک و عروسک های غمگین تبدیل می کنند.

جشن تولد کودکان یکی دیگر از جشن هایی که استفاده از آرایش عروسکی فانتزی در آن رایج است. آرایش فانتزی برای جشن مطابق با مراحل زیر صورت می گیرد.

برای آرایش فانتزی جهت حضور در جشن و مهمانی ها می توان از آرایش رنگارنگ و سبک های متنوع استفاده کرد. به طور کلی آرایش فانتزی برای شرکت در جشن و میهمانی باید مطابق با مراحل زیر صورت بگیرد.

آرایش ها فانتزی برای جشن- لیمونا

 

  • گام اول: شستشوی صورت با استفاده از شوینده مناسب

شستشوی صورت یکی از مراحل اصلی آرایش به شمار می ‌رود و معمولاً در هر سه روش آرایش در ابتدا باید با استفاده از شوینده مناسب صورت شستشو. زیرا یکی از لازمه‌های ماندگاری و کیفیت آرایش، وجود پوست تمیز می باشد.

  • گام دوم: آماده سازی پوست

آرایش فانتزی عروسکی نیز نیاز به زیرسازی دارد. بهتر است برای زیر سازی صورت در آرایش فانتزی به جای استفاده از کانتور از تکنیک استروبینگ استفاده شود. استفاده و خرید مرطوب کننده مناسب برای زیرسازی صورت بسیار مهم است و سبب می شود چهره پس از آرایش با نشاط باشد.

  • گام سوم: کانسیلر

در سومین گام آرایش فانتزی برای جشن و مهمانی باید با خرید کانسیلر و استفاده از کانسیلر صورت را کاملاً صاف و یکدست کرد. به نحوی که جای هیچگونه لک و گودی روی چهره باقی نماند. همچنین باید گودی چشم ها نیز به وسیله کانسیلر محو شود تا پوست ظاهری یکدست و زیبا به خود بگیرد.

  • گام چهارم: خط چشم گرافیکی

کشیدن خط چشم یکی از مراحل مهم آرایش در همه سبک ها به شمار می رود. در آرایش فانتزی نیز کشیدن درست خط چشم بسیار مهم است و به منظور تغییر در سبک آرایش باید برای چشم ها خط گرافیکی کشیده شود. برای کشیدن خط چشم گرافیکی می توان به راحتی روی پلک یکسری خطوط در امتداد خط چشم و همچنین گوشه چشم ایجاد کرد.

  • گام پنجم: برجسته کردن گونه ها

برای برجسته کردن گونه ها باید از رژگونه استفاده کرد. استفاده از رژگونه مایع برای آرایش فانتزی جهت برجسته سازی گونه بسیار مناسب است. زیرا رژگونه مایع حالت خیسی به صورت می‌دهد و از این رو منجر به افزایش جذابیت آرایش فانتزی می شود.

  • گام ششم آرایش لب ها

در آرایش لب به روش فانتزی برای حضور در جشن و میهمانی ها معمولاً به جای رژلب از تینت لب استفاده می شود. زیرا تینت لب پایه ژله ای یا آبکی دارد و از این رو نسبت به دیگر موارد ماندگاری آن بالاتر است و همچنین جلوه طبیعی تری به چهره می بخشد. در انتها نیز باید با استفاده از فیکس کننده ها آرایش چهره را فیکس کرد.

آموزش آرایش فانتزی برای دورهمی های خودمانی

در این مرحله از آموزش گام به گام ۳ مدل آرایش فانتزی مراحل آموزش آرایش فانتزی برای دورهمی های خودمانی را شرح خواهیم داد. در آرایش فانتزی نیز سبک آرایش برای  حضور در مهمانی و جشن ها نسبت به آرایش جهت شرکت در دورهمی های خودمانی متفاوت است و مراحل آموزش این سبک به شرح زیر می باشد.

آرایش فانتزی برای دورهمی های خودمانی- لیمونا

  • گام اول: پاکسازی صورت

همانطور که در مطلب قبلی به این نکته اشاره کردیم در این روش نیز قبل از هر کاری باید ابتدا با استفاده از شوینده های مناسب صورت را پاکسازی کرد.

  • گام دوم: آماده سازی صورت

در گام دوم باید با استفاده از کرم های مرطوب کننده مناسب اقدام به آماده سازی صورت برای آرایش کرد.

  • گام سوم: انتخاب کرم پودر مناسب با سبک آرایش

ناگفته نماند که شرکت در یک دورهمی دوستانه نیازی به استفاده از کرم پودرهای سنگین ندارد به این ترتیب در این مرحله حتی با استفاده و خرید بی بی کرم نیز می ‌توان به پوستی یک رنگ دست یافت.

  • گام چهارم: کانسیلر

در گام چهارم برای پوشش مشکلات پوستی باید از یک کانسیلر مناسب استفاده کرد. به نحوی که هرگونه جای جوش و لکه های پوستی و همچنین سیاهی زیر چشم از بین برود. ناگفته نماند که در آرایش فانتزی نیز انتخاب کانسیلر با رنگ روشن تر از پوست موجب می‌ شود آرایش چهره حالت طبیعی بودن را از دست بدهد.

  • گام پنجم: آرایش چشم ها

برای حضور در یک دورهمی دوستانه نباید از آرایش چشم ها غافل شد. زیرا آرایش چشم ها در هر سبک آرایشی مهم است. منتهی آرایش فانتزی برای حضور در یک دورهمی دوستانه نیازی به آرایش غلیظ چشم ندارد و با استفاده از دو یا سه رنگ سایه روشن و ریمل می توان چشم ها را به حالت ملایم آرایش کرد.

  • گام ششم: آرایش گونه

برای آرایش فانتزی جهت حضور در مهمانی های دورهمی استفاده از رژگونه خالی از لطف نیست. منتهی باید بین رنگ رژگونه و رژلب سایه های هارمونی حفظ شود. در چنین شرایطی استفاده از رژلب های هلویی آرایش چهره را بسیار طبیعی و زیبا می کند.

  • گام ششم آرایش لب ها

در  ششم با استفاده از رژلب براق یا برق لب می توان زیبایی چهره را تا حدود زیادی ارتقا داد. البته رنگ رژلب باید با آرایش چشم ها و گونه ها تناسب داشته باشد.

  • گام هفتم: فیکس کردن آرایش

گام آخر برای داشتن آرایش فانتزی ملایم استفاده و خرید اسپری فیکس است. اسپری فیکس منجر به ثبات بیشتر آرایش می شود.

آموزش گام به گام آرایش فانتزی برای مراسم عروسی

افراد زیادی وجود دارند که برای شرکت در مراسم عروسی آرایش فانتزی را بر دیگر سبک ها ترجیح می دهند. به طور کلی مراحل اصلی آموزش آرایش فانتزی برای مراسم عروسی به شرح زیر است.

  • گام اول: پاکسازی صورت

برای آرایش صورت به سبک فانتزی جهت شرکت در مراسم عروسی نیز نظیر موارد قبلی اولین گام پاکسازی صورت است. در این مورد نیز باید با استفاده از ژل و یا فوم و تونر مخصوص هر گونه آلودگی موجود بر پوست صورت را از بین برد.

  • گام دوم: آبرسانی به صورت

پس از پاکسازی باید اقدامات لازم برای آماده سازی صورت نیز انجام شود. برای این منظور از آبرسان ها و مرطوب کننده های مناسب استفاده می شود. همچنین به منظور افزایش دوام و کیفیت آرایش عروسی استفاده از پرایمر نیز بسیار مهم است. متناسب با نوع و جنس پوست پرایمر های مخصوص در بازار وجود دارد. بنابراین انتخاب پرایمر متناسب با نوع پوست نیز بسیار مهم است.

  • گام سوم: استفاده از کرم پودر

یکی دیگر از گام های مهم آرایش فانتزی عروسی استفاده از کرم پودر مناسب است. کرم پودر باید متناسب با رنگ و جنس پوست انتخاب شود. کرم پودر همرنگ پوست را بسیار طبیعی تر می کند. به همین دلیل هرگز نباید به منظور برنزه شدن و یا روشن تر شدن رنگ پوست به سراغ کرم پودرهایی که همرنگ پوست نیستند رفت.

  • گام چهارم: کانسیلر

برای آرایش به سبک فانتزی جهت حضور در مجلس عروسی کانسیلر نیز جزو مراحل مهم آرایش به شمار می رود. نحوه استفاده از کانسیلر باید به شکلی باشد که همه لک و جوش های موجود بر روی صورت را بپوشاند. جهت پوشش گودی زیر چشم ها استفاده از پودر فیکس کننده پیشنهاد مناسبی است.

  • گام پنجم: آرایش چشم

گام پنجم مهمترین قسمت آرایش به سبک فانتزی جهت حضور در مراسم عروسی است. زیرا در این مرحله باید آرایش مناسب روی چشم ها صورت بگیرد. برای داشتن آرایش فانتزی مناسب مجلس عروسی نباید از نقش سایه غافل ماند. البته استفاده از سایه های اغراق آمیز و تیز چندان توصیه نمی شود. همچنین کشیدن یک خط چشم نازک و زدن ریمل نیز از جمله اقداماتی است که در این گام باید صورت بگیرد. استفاده از مژه های مصنوعی نیز می ‌تواند جذابیت آرایش چشم ‌ها را تا حدود زیادی بالاتر ببرد.

  • گام ششم: کانتور صورت

کانتور صورت برای آرایش تقریبا کار سختی است. به همین دلیل انجام این کار توسط افرادی که آموزش ندیده ‌اند با کیفیت مناسبی صورت نمی گیرد. هدف اصلی کانتور صورت برای آرایش فانتزی عروسی زاویه سازی و کوچک کردن بینی است.

  • گام ششم: برجسته سازی گونه ها

برای برجسته سازی گونه ها باید ابتدا زیر استخوان گونه را برنز کرده و سپس سیب گونه ‌ها را رژگونه زرد. سپس بالای گونه ها را نیز هایلایتر کرد. البته لازم است که رژگونه ها متناسب با آرایش صورت باشد تا چهره شاداب تر به نظر برسد.

  • گام هفتم: آرایش لب ها

برای داشتن آرایش لب جذاب به سبک فانتزی مجالس عروسی باید رنگی را انتخاب کرد که با سایه تعادل داشته باشد. بنابراین در صورتیکه برای آرایش چشم ‌ها از رنگ سایه روشن استفاده شده است، رنگ رژلب باید پررنگ و مناسب آرایش باشد.

  • گام هشتم: استفاده از فیکساتور

فیکس کردن آرایش آخرین اقدامی است که در آرایش فانتزی برای عروسی انجام می شود. برای این منظور ابتدا باید چشم ‌ها را بسته و سپس با رعایت فاصله مناسب به آرامی فیکسلاتور را روی صورت اسپری کرد.

استفاده از فیکساتور

نتیجه گیری

تلاش کردیم آموزش گام به گام ۳ مدل آرایش فانتزی را به همراه یک سری نکات در رابطه با آرایش فانتزی ارائه دهیم.‌ در انتهای مطلب لازم است به این نکته مهم اشاره کنیم که علاوه بر آموزش روش های رایج آرایش فانتزی، استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت برای دسترسی به آرایش فانتزی یا عروسکی زیبا و جذاب بسیار مهم است. بنابراین کسانی که می خواهند به صورت حرفه ای جذابیت و زیبایی چهره خود را از طریق آرایش فانتزی ارتقا دهند، باید در کنار شیوه درست آرایش به کیفیت لوازم و محصولات آرایشی مورد استفاده نیز توجه داشته باشند و برای خرید به مراکز فروش معتبر و قابل اعتماد نظیر فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی لیمونا (LIMOONA) مراجعه می کنند.

لیمونا

لیمونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

0 مورد سبد خرید