07138220956 - 021382209563
حـتــی ایام تعطیل - 8 صبح الی 20
آشنایی با گران ترین برندهای لوازم آرایشی- لیمونا

آشنایی با گران ترین برندهای لوازم آرایشی

امروزه لوازم آرایشی بسیار مورد اهمیت هستند و یکی از پرفروش ترین کالا های تجاری محسوب میشوند.لوازم آرایشی در برند های مختلفی تولید می شود که برخی از این برندها قیمت بسیار بالایی دارند. لوازم آرایشی های برند از گران ترین لوازم آرایشی موجود در بازار هستند.  ما در این مقاله می خواهیم  شما را با گران ترین برندهای لوازم آرایشی آشنا کنیم، تا انتهای این مطالب با ما همراه باشید:

 

جدول گران ترین لوازم آرایشی
شنل (Chanel) مری کی (Mary Kay)
لورئال (L’Oreal) مک کازمتیکس (MAC Cosmetics)
استی لاودر (Estee Lauder) آرتیستری (Artistry)
الیزابت آردن (Elizabeth Arden) اوریف لیم (Oriflame)
نواسکین (Nu Skin) اسمش باکس (Smashbox)

علت گرانی لوازم آرایشی چیست؟

قیمت های بالا و افسانه‌ای برخی از برندهای لوازم آرایشی بر کسی پوشیده نیست و می‌توان گفت که اکثر ماها حتی یک بار هم که شده هنگام خرید لوازم آرایشی با شنیدن قیمت‌های برخی از لوازم آرایشی برق از سرمان پریده، حالا در اینجا هستیم تا علت گرانی برخی لوازم آرایشی را بررسی کنیم.

برند و برندسازی

برخی از لوازم آرایشی با رفتارهای سازمانی و پیشینه و قدمت خود توانسته‌اند خود را در ذهن بازار هدف لوازم آرایش دنیا به عنوان یک برند قوی القا کنند، این برندسازی یقیناً طی فرایندهای زمانبری از جمله ثبات و افزایش کیفیت، بسته بندی قوی، ضمانت کالا و به روز بودن تیم تحقیق و توسعه بدست آمده که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم

ثبات و افزایش کیفیت محصول

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و ارگانیک فرآیندی هزینه بر برای برندهای لوازم آرایشی می‌باشد و همین مواد اولیه با کیفیت باعث شده که اعتماد اکثریت بازار هدف را سمت خود بکشاند و در مقابل رقبای با کیفیت معمولی این بازی را برنده باشند چرا که اشخاصی که به دنبال حفظ سلامتی پوست و موی خود هستند به سمت محصولات با کیفیت و گران می‌روند
 

به روز بودن تیم تحقیق و توسعه

برندهای برتر و گران لوازم آرایشی در جهان همواره به دنبال به روز بودن و رفع نیاز بازار هدف خود هستند، چرا که این مسیر جز با بستن تیم تحقیق و توسعه امکان‌پذیر نیست، همواره همکاری با افراد متخصص و با تجربه باعث به دست آوردن نیاز بازار و ساخت فرمول‌های جدید و ثبت اختراع آن می‌شود و این باعث جلو افتادن در مقابل رقبا و همچنین به دست آوردن سهم بزرگتری از بازار می‌شود

بسته‌بندی محصولات

بسته بندی محصولات آرایشی با توجه به سلیقه بازار هدف و همچنین نیاز بازار از نکات مثبت در گران‌ترین مارک‌های لوازم آرایشی جهان می‌باشد آنها برای بسته‌بندی متفاوت و جذاب سرمایه و انرژی می‌گذارند تا خود را متمایز کنند

 

گرانترین لوازم آرایشی در ایران

آن دسته لوازم آرایشی که در اینجا به عنوان گرانترین لوازم آرایشی معرفی میشود ، اگر در ایران هم موجود باشند بالتبع گرانترین لوازم آرایشی در ایران هم شناخته می شوند. برای مشاهده بهترین مارک لوازم آرایشی ایران کلیک کنید.

مثلا برندهایی زیر به عنوان گرانترین لوازم آرایشی در ایران شناخته می شوند:

  • اوریف لیم (Oriflame)
  • اسمش باکس (Smashbox)
  • نواسکین (Nu Skin)
  • الیزابت آردن (Elizabeth Arden)
  • آرتیستری (Artistry)
  • مک کازمتیکس (MAC Cosmetics)
  • استی لاودر (Estee Lauder)
  • لورئال (L’Oreal)
  • مری کی (Mary Kay)
  • شنل (Chanel)

گرانترین برند لوازم آرایشی دنیا

حالا با گرانترین لازم آرایشی دنیا آشنا شوید

اسمش باکس (Smashbox)

اسمش باکس یکی از گران ترین برند های لوازم آرایشی جهان می باشد. این برند که جایگاه ویژه ای از برند های گران را دارد و توسط دو برادر پایه گذاری شده است. آن ها توانستند با امتیازی که از اسمش باکس داشته اند شرکتی به نام استی لاودر را خریداری نموده اند. اسمش باکس به طور کلی در تولید رژلب و محصولاتی که برای آرایش چشم هستند فعالیت دارد. تنها دلیلی هم که این برند را گران می کند با کیفیت بودن محصولات تولید شده است.       اسمش باکس (Smashbox)- لیمونا

نواسکین (Nu Skin)

برند نواسکین در سال ۱۹۸۴ توسط افرادی که از مشهوریت خاصی برخوردار بودند، راه اندازی شد. محصولی که در این برند قابل معرفی است، محصولاتی نظیر ضد پیری می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد. بیشتر طرفداران این برند خانم هایی هستند که پا به دوره میان سالی گذاشته اند. خانم هایی که وارد دوره میان سالی می شوند، دچار استرس پیری پوست می شوند که استفاده از برند نواسکین را ترجیح می دهند. برند نواسکین از فرمولاسیون خیلی بالایی برخوردار است و از پیری پوست جلوگیری می کند. تنها دلیل گران بودن این محصول مواد اولیه مرغوب در ساخت آن است. این برند باعث جوانی پوست شده همچنین شادی و نشاط را نیز به مصرف کنندگان خود می بخشد.

نواسکین (Nu Skin)- لیمونا

اوریف لیم (Oriflame)

برند اوریف لیم در سال ۱۹۶۷ تاسیس شده و یکی دیگر از گران ترین برندهای لوازم آرایشی در جهان است. برای ساخت برند اوریف لیم، از محصولات کاملا طبیعی استفاده می شود. این برند تمام محصولات لوازم آرایشی و بهداشتی را تولید می کند. این محصول به کشورهای زیادی از جمله ایران نیز صادر می شود. این برند محصولی است که بیشتر مورد استفاده قرار می‌ گیرد و بسیار پرفروش است. این محصول جزو لوازم مراقبت های پوست و مو هست که بسیار پر طرفدار می باشد. تاکنون افرادی که از این محصول استفاده می نمایند رضایت کامل از نتیجه آن دارند.  

                  اوریف لیم (Oriflame)- لیمونا                                              

الیزابت آردن (Elizabeth Arden)

در آمریکا بعد از سال ۱۹۱۰ برندی به وجود آمد، به نام برند الیزابت آردن که بسیار در عرصه زیبایی توجه افراد را به خود جلب نمود. بیشتر اشخاصی که از این برند استفاده می‌ کنند علاقه زیادی به آرایش های ملایم و نود دارند. این برند یک شعاری را در خودش ایجاد کرده که معتقد است، انسان ها باید در وجود خودشان زیبایی را پیدا کنند. به همین دلیل است که در ساخت این محصول از زرق و برق استفاده نشده است. افرادی که به سادگی و ملایم بودن لوازم آرایش خود اهمیت می دهند، بهتر است از برند الیزابت آردن استفاده کنند.

الیزابت آردن- لیمونا

آرتیستری (Artistry)

برند آرتیستری توسط دو محقق پایه گذاری شده است. این محققان معتقد بودند که تغذیه در زیبایی انسان ها تاثیر زیادی دارد. دلیل این که این محصول از گران ترین برندها محسوب می شود، این است که تولید کنندگان آن علاوه بر زیبایی ظاهری که به انسان ها می بخشد به سلامتی جسمی مصرف کنندگان هم کاملاً توجه کرده اند. همین دلیل باعث شده است که این محصول جایگاه ویژه ای در کشورهای زیادی داشته باشد. این محصول از گیاهان و میوه های کاملاً کمیاب که در کشور آفریقا رشد می کنند تولید می شود. طبیعی بودن آن و محصولات کمیابی که در ساخت این برند استفاده می شوند، می توانند عامل اصلی گرانی این برند باشند.

آرتیستری لیمونا-(Artistry)

استی لاودر (Estee Lauder)

برند استی لاودر در سال ۱۹۴۶ تاسیس شده است و از برندهای لاکچری آمریکایی محسوب می شود.یکی از برترین یا مهم ترین محصولاتی که این برند روانه بازار جهانی کرده است، لوازم مراقبت از پوست آقایان است که به طور ویژه تولید می کنند. تنها دلیلی که می توان علت شهرت و معروف شدن این برند باشد این است که لوازم آرایشی هایی که در این برند  تولید می کنند، بدون عطر هستند این موضوع باعث می‌ شود تا افراد زیادی از جمله بسیاری از سلبریتی های مشهور نیز از این محصول استفاده نمایند. نا گفته نماند که پایه گذار برند استی لاورد سالانه مبالغ بسیار زیادی را بر روی این برند سرمایه گذاری می کند که باعث شده است این برند هم در جدول گران ترین برند ها قرار گیرد.

   استی لاودر (Estee Lauder)- لیمونا                                                                      

مک کازمتیکس (MAC Cosmetics)

برند مک کازمتیکس توسط افرادی که ایتالیایی بودند و در صنعت مد بسیار افراد مشهوری به نظر می رسیدند، در سال ۱۹۸۴ در آمریکا پایه گذاری شد. تولید کنندگان برند مک در اوایل کار خود فقط کرم های گریم بازیگران را تولید می کردند که این کار باعث شد آن ها معروف شوند. اما زمانی که توانستند تولیدات خود را گسترده ‌تر کنند، به یکی از گران ترین برند های جهان تبدیل شدند. برند مک امروزه با بیش از ۵۰ شعبه در دنیا در حال همکاری است. شما می توانید روزانه از برندهای مک استفاده نمایید، به طوری که هیج گونه آسیبی هم به پوستتان وارد نشود.       

                                      مک کازمتیکس (MAC Cosmetics)- لیمونا                                         

ال اورئال (L’Oreal)

برند ال اورئال یک برند فرانسوی است که در سال ۱۹۰۹ پایه گذاری شد. هدف این برند تولید لوازم آرایشی های لاکچری است. برای تولید محصولات این برند، از دستگاه ها و آزمایشگاه های فوق تخصصی استفاده می ‌کنند. این عمل باعث شده است که این برند از نظر تکنولوژی بالاتر از تمام برندها قرار گیرد. محصولاتی که این برند تولید می کند شامل محصولات مراقبتی پوست و مو و لوازم بهداشتی مناسب مردان هست.   

ال اورئال (L’Oreal)- لیمونا

مری کی (Mary Kay)

برند مری کی در سال ۱۹۶۳ پایه گذاری شد و بسیار سریع جایگاه خودش را در گران ترین برندهای لوازم آرایشی ثبت کرد. قیمت محصولات این برند بسیار زیاد است. در نتیجه فقط افرادی که می ‌توانند برای لوازم آرایش خود هزینه های بسیار گزافی را پرداخت کنند، به سراغ این محصول می روند. اگر شما می توانید به طور دقیق و بدون اشتباه آرایش خود را انجام دهید، ما برند مری کی را به شما پیشنهاد می کنیم. 

مری کی (Mary Kay)- لیمونا

شنل (Chanel)

برند شنل بدون شک یکی از گران ترین برند های لوازم آرایشی است که جایگاه خود را در نخست جداول ثبت کرده است. این برند در سال  ۱۹۱۰ شروع به فعالیت کرد. شنل محصولات زیادی نظیر لوازم آرایشی، کیف های چرمی، عطرهای مخصوص و همچنین ساعت را تولید می کند. محصولات مراقبت از پوست و مو نیز در این برند بسیار سرآمد بوده و طرفداران زیادی در دنیا دارد. لازم است بگویم که این برند ۳۱۰ فروشگاه رو در سطح دنیا راه اندازی کرده و همچنان پرقدرت در عرصه کاری خود در حال پیشرفت است.   شنل (Chanel)- لیمونا                                                                

 

سوالات متداول

این موضوع را باید مد نظر داشته باشید که صرفا گران بودن لوازم آرایشی نشان از کیفیت آن نیست پس می شود نتیجه گرفت که می شود به لوازم آرایشی با قیمت متوسط که توسط برندهای معتبر و شناخته شده بازار تولید می شود هم میتواند اعتماد کرد

اصولا نمی توان گفت که لوازم آرایشی ارزان بی کیفیت است باید خیلی ملاک را در نظر گرفت تا به نتیجه قطعی رسید.

اگر لوازم آرایشی ارزان با نام و هویت ناشناخته و کشور و شرکت تولید کننده نامعلوم باشد قطعا نمی شود اعتماد کرد.

به طور قطع نمیتوان گفت که فقط لوازم آرایشی گران باکیفیت هستند چرا که برندهایی در بازار هستند که قیمت متوسطی دارند اما کیفیت مناسب و بعضا بالایی دارند.

سخن پایانی

همان طور که مطالعه نمودید ما در این مقاله قصد داشتیم گران ترین برند های لوازم آرایشی را به شما معرفی کنیم. بعد از معرفی این برندها  لازم است در این قسمت شما را با  فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی لیمونا آشنا کنیم تا شما بتوانید از این فروشگاه تمامی برند های نام برده و دیگر برند ها را به کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه نمایید. از این که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید از شما سپاس گذاریم.

مریم امیری

مریم امیری

مریم امیری مدت هاست که در حوزه لوازم آرایشی می نویسد و گنجینه اصلی خود را تجربه میداند و این گونه میباشد که تجربیات او به ما انتقال داده می شود.

8 نظر در “آشنایی با گران ترین برندهای لوازم آرایشی

  1. Zhiuna گفت:

    شنل و استی لاودر جزو گران ترین و خوبا هستن

    1. limoonaadmin گفت:

      ممنون از نظر شما

  2. جمشیدی گفت:

    شما که در مورد گرانترینا صحبت کردید ای کاش در مورد ارزانترین ولی باکیفیت ترین هم صحبت می کردید

    1. limoonaadmin گفت:

      سپاس از پیشنهاد شما.
      چشم حتما انجاک خواهیم داد

  3. zimon گفت:

    مقاله کامل نیست
    جین آیردل یکی از بهترین های دنیاست البته جزو گرانترین برندهای لوازم آرایشی جهان هم شناخته میشه

    1. limoonaadmin گفت:

      بله کاملا درسته برند جین آیردل جزو گرانترین مارک لوازم آرایشی در دنیا شناخته می شود

  4. simoene گفت:

    در مورد برند مک هم بنویسید

    1. limoonaadmin گفت:

      برند مک هم یکی از بهترین هاست و حتما کحتوا ارائه خواهیم داد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید

ورود

حساب کاربری ندارید؟

0 مورد سبد خرید